argas HR
Argas ondersteunt organisaties met het invullen van HR interim functies en vaste functies
HR manager of human resource manager
Functie omschrijving HR manager: De HR Manager is hoofdverantwoordelijk voor het het gehele HR beleid en het HR team. Hij focust zich op het ontwikkelen en implementeren van de HR strategie en zorgt dat deze strategie aansluit bij bedrijfsdoelstellingen. HR managers sturen het HR-team aan en zijn dan ook de strategische partner voor het management.
HR Medewerker
Functie omschrijving HR medewerker: De HR Medewerker ondersteunt de HR Manager bij operationele taken. Denk hierbij aan dagelijkse HR-activiteiten, maar ook administratieve taken zoals verlof- en verzuimregistratie. HR medewerkers zijn vaak verantwoordelijk voor het verwerken van HR- documenten en zijn aanspreekpunt voor vragen van medewerkers rondom HR.
HR Assistent
Functie omschrijving HR assistent: HR Assistenten bieden vooral administratieve ondersteuning, zodat het HR team en de HR manager ontzorgt wordt. Zo verlopen HR-processen soepel. Een HR assistent zorgt ervoor dat afspraken goed gepland zijn, communicatie tijdig opgevolgd, en de HR administratie up-to-date is.
HR Business Partner
Functie omschrijving HR Business Partner: Een HR Business Partner werkt vaak in een iets grotere organisatie en is tussenpersoon tussen het HR team en de verschillende afdelingen. Samen met hen werkt de HR business partner nauw samen om HR intiatieven op te zetten die de afdelings- en bedrijfsdoelstellingen ondersteunt. Een strategische HR functie.
Office Manager
Functie omschrijving Office Manager: Een Office Manager is verantwoordelijk voor beheren van de kantooromgeving, en het ondersteunen van het MT en afdelingen bij het afhandelen van operationele en administratieve taken, zo ook de HR administratie. Office managers zorgen ervoor dat de dagelijkse operationele activiteiten soepel verlopen, van lunch tot verlofadministratie
Recruiter of Talent Acquisition Specialist
Ben je op zoek naar nieuw talent voor je bedrijf en wil je flink uitbreiden? Dan is een recruiter (of Talent Acquisition Specialist) een waardevolle toevoeging aan je team. Een recruiter helpt bij aantrekken, selecteren en vinden van gekwalificeerde kandidaten voor openstaande vacatures binnen jouw bedrijf. Recruitment specialisten werken veel samen met het HR team, alsook met de betreffde afdelingsmanagers om te zorgen dat de juiste mensen worden geworven.
ONZE DIENSTEN
Meer weten?
Laten we eens kennismaken en ontdekken of we samen de toekomst gaan maken! Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.